הקמה ותחזוקה של בריכות נוי

בריכת נוי תמיד תהיה האלמנט המשמעותי ביותר בכל גינה. השילוב של מראה פסטורלי  המשלב צמחים ודגים, בשילוב פכפוך המים, מעלה בנו תחושת שלווה ונעימות. הוא מפיג את חששות היומיום ונותן הזדמנות אמיתית פשוט להירגע וליהנות. בניית בריכה מרשימה ויציבה היא עסק למקצוענים. אנחנו ב’סנפירים’ יודעים להקים עבורכם בדיוק את החלום הזה.

יש ברשותכם בריכה וקשה לכם לטפל בה? תנו למומחים של ‘סנפירים’ לעשות זאת עבורכם!

בגלל המקצועיות

אנו עוסקים רק בדגי נוי וצמחי מים. אחרי הדגים שלכם עוקב דר' גל הרצוג- ביולוג החווה.

בגלל השירות

דואגים לרווחת הדגים וללקוחות מרוצים. זמינים בשמחה לכל שאלה וממהרים לפתור כל בעיה שמתעוררת.

בגלל היושרה

אנו מאמינים בקשר ארוך ויציב עם לקוחותינו. קשר שכזה יכול להיבנות רק על בסיס אמון הדדי.

בגלל המבחר

מאחורי צוות התחזוקה וההקמה עומדת חווה שלמה, עם אלפי דגים, צמחים וציוד מקצועי זמין של מיטב החברות המובילות.

הקמה ותחזוקה של בריכות נוי​

הקמה ועיצוב של בריכות נוי, אקווריומים ומערכות אקואפוניות.

מערכות אקווטיקה הן אישיות, בדיוק כמו הבעלים שלהן. מצבעי הדגים, דרך עיצובי המפלים ועד לצורת המיכל או הבריכה, אנו מביאים לידי ביטוי את החלומות שלך. חברת סנפירים מעצבת אקווריומים, בריכות נוי ומערכות אקואפוניות בדיוק רב ומתוך דיאלוג קבוע איתך הלקוח. אנו משלבים את הרצונות שלך ובריאות היצורים החיים לקבלת מוצר אסטטי ואומנותי.

שיגרת החיים המנוהלת כיום כל כך צפופה ומלחיצה, עד אשר פעמים רבות אין לך זמן להתפנות לתחזוקה שוטפת של התחביב שאתה כל כך אוהב. במקרים אחרים, אתה חש שפשוט אין לך את הידע או הכלים כדי לטפל כדרוש. כולנו יודעים שאקווריום או בריכה מוזנחים הם מחזה נורא. אתה מרגיש שאתה צריך עזרה, אך כמובן שלא תוכל להשאיר את הטיפול בחיות האהובות שלך, או בצמחי המים, בידיים של כל אחד ותבחר רק במקצוענים. חברת סנפירים, המנוהלת ע”י דר’ לביולוגיה, מבינה היטב את האיזון המדויק הדרוש בתוך מערכות ביולוגיות מורכבות כמו האקווריום או בריכת הנוי שלך. אנו מגיעים אל המערכת שלך עם ניסיון וידע רב. תן לנו הזדמנות להוציא ממנה את המיטב ולהשאיר לך רק להנות בראש שקט מהתחביב.

0
העגלה שלך

הרשמו לניוזלטר שלנו